00 Kč

SPECIALISTA CONTROLLINGU

Chcete se stát součástí úspěšné české obchodní společnosti s více než šedesátiletou tradicí? Chcete být členem týmu, kde je přesnost a odpovědnost stejně důležitá jako pozitivní přístup, ochota sdílet a úsměv? Rád/a byste se podílel/a na řízení a optimalizaci finančních procesů? Věříte, že kalkulačkou, Excelem a grafem práce nekončí, a chcete znát odpověď na otázky „Proč? a Jak?“? V současné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista controllingu s místem výkonu práce v sídle společnosti v Českých Budějovicích.

Co Vás čeká:

Hlavní náplní Vaší práce bude příprava a analýza měsíčních, čtvrtletních a ročních reportů a podkladů pro rozhodování. Budete sledovat a vyhodnocovat odchylky, spolupracovat na tvorbě plánů a forecastů, hledat příležitosti ke zlepšení a podporovat ostatní týmy při řízení finančních výsledků. Součástí Vaší práce bude také podpora při implementaci nových systémů a nástrojů controllingu.

Co vám můžeme nabídnout:

  • stabilní zaměstnání, přátelské a pozitivní prostředí, kde si lidé pomáhají a baví je, co dělají
  • otevřenou komunikaci
  • prostor pro nápady a iniciativu, podporu ve Vašem profesním rozvoji
  • 13. mzdu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců
  • dotované stravování v prostorách zaměstnavatele
  • věrnostní odměny dle odpracovaných let
  • odměny dle životních jubileí
  • zaměstnaneckou slevu na prodejní sortiment
  • ČSOB motivační program a ALZA benefitní program pro zaměstnance AGROZET
  • zvýhodněný telefonní tarif
  • pravidelné vzdělávací kurzy pro zvyšování kvalifikace
  • další benefity poskytované v rámci skupiny GES GROUP

Jak si Vás představujeme:

  • spolehlivá, zodpovědná, pečlivá osobnost se smyslem pro detail a schopností analytického myšlení
  • týmový hráč s chutí do práce, ochotou učit se nové věci a posouvat vpřed sebe i tým
  • pozitivní osobnost, která zvládne i náročnější chvíle s úsměvem
  • kolega, který se nebojí zeptat a rád sdílí svá know-how ve prospěch týmu
  • pokročilá znalost MS Office (zejména Excel)
  • orientace v účetnictví a finanční analýze
  • ideálně VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost programu Helios a praxe na obdobné pozici jsou pro Vás výhodou

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Velice rádi se s Vámi seznámíme.

Těšíme se na Vaše přihlášky a možnou spolupráci!

Bc. Miroslava Smetanová
HR specialista
U Sirkárny 501/30
370 04 České Budějovice
Tel: 720 825 306
E-mail: smetanova@agrozet.cz

Kontaktní formulář

Chcete dostávat lákavé nabídky přímo do své e-mailové schránky?

Zobrazit aktuální newsletter

O nás

Jsme profesionální a především ryze český e-shop, který je svým zaměřením na širokou zemědělskou veřejnost největší ve své kategorii.

Můžeme se pochlubit více než 60letou tradicí a zkušenostmi.

Toto vše z nás dělá jedničku na trhu se zemědělskou technikou u nás.

Kontakt

Telefon centrála: +420 389 012 211
Email centrála: info@agrozet.cz
Email e-shop: eshop@agrozet.cz
Kompletní kontakty

AGROZET České Budějovice, a.s.
U Sirkárny 501/30
370 04 České Budějovice
Česká republika