E-mail: stuchlik@agrozet.cz
Víceúčelové vozy pro agregaci s traktory od 160 do 300 koní
TORRO 5510 L COMBILINE | TORRO 5510 D COMBILINE | TORRO 6010 L COMBILINE | TORRO 6010 D COMBILINE | |
---|---|---|---|---|
Délka | 8,44 m | 8,92 m | 9,12 m | 9,6 m |
Šířka | 2,55 m | 2,55 m | 2,55 m | 2,55 m |
Výška s pneumatikami 22,5" | 3,65 m | 3,65 m | 3,65 m | 3,65 m |
Výška s pneumatikami 26,5" | 3,78 m | 3,78 m | ||
Počet řetězů podlahového dopravníku | 4 ks | 4 ks | 4 ks | 4 ks |
Motor podlahového dopravníku (série) | 2stupňový | 2stupňový | 2stupňový | 2stupňový |
Délka ložné plochy (šířka 2,3 m) | 5,65 m | 5,42 m | 6,33 m | 6,1 m |
Objem ložného prostoru (DIN 11741) | 28 m3 | 27 m3 | 31,5 m3 | 30,5 m3 |
Objem ložného prostoru se stropními lanky 22,5" | 29,5 m3 | 28,5 m3 | 33 m3 | 32 m3 |
Objem ložného prostoru se stropními lanky 26,5" | 32 m3 | 31 m3 | ||
Počet nožů max. | 45 ks | 45 ks | 45 ks | 45 ks |
Rozteč nožů | 34 mm | 34 mm | 34 mm | 34 mm |
Šířka sběrače | 2 m | 2 m | 2 m | 2 m |
Rozchod kol | 1,95 m | 1,95 m | 1,95 m | 1,95 m |
Hmotnost základního stroje | 8250 kg | 8750 kg | 8450 kg | 8950 kg |
Podvozek | Tandemová náprava | Tandemová náprava | Tandemová náprava | Tandemová náprava |
Příp. celková hmotnost max. | 22000 kg | 22000 kg | 22000 kg | 22000 kg |
TORRO 6510 L COMBILINE | TORRO 6510 D COMBILINE | |
---|---|---|
Délka | 9,8 m | 10,28 m |
Šířka | 2,55 m | 2,55 m |
Výška s pneumatikami 22,5" | 3,65 m | 3,65 m |
Výška s pneumatikami 26,5" | 3,78 m | 3,78 m |
Počet řetězů podlahového dopravníku | 4 ks | 4 ks |
Motor podlahového dopravníku (série) | 2stupňový | 2stupňový |
Délka ložné plochy (šířka 2,3 m) | 7,04 m | 6,79 m |
Objem ložného prostoru (DIN 11741) | 35 m3 | 34 m3 |
Objem ložného prostoru se stropními lanky 22,5" | 36,5 m3 | 35,5 m3 |
Objem ložného prostoru se stropními lanky 26,5" | 35,5 m3 | 34,5 m3 |
Počet nožů max. | 45 ks | 45 ks |
Rozteč nožů | 34 mm | 34 mm |
Šířka sběrače | 2 m | 2 m |
Rozchod kol | 1,95 m | 1,95 m |
Podvozek | Tandemová náprava | Tandemová náprava |
Příp. celková hmotnost max. | 24000 kg | 24000 kg |
TORRO 7010 L COMBILINE | TORRO 7010 D COMBILINE | TORRO 8010 L COMBILINE | TORRO 8010 D COMBILINE | |
---|---|---|---|---|
Délka | 10,48 m | 10,96 m | 11,16 m | 11,64 m |
Šířka | 2,55 m | 2,55 m | 2,55 m | 2,55 m |
Výška s pneumatikami 22,5" | 3,73 m | 3,73 m | 3,73 m | 3,73 m |
Výška s pneumatikami 26,5" | 3,86 m< | 3,86 m< | 3,86 m | 3,86 m |
Počet řetězů podlahového dopravníku | 4 ks | 4 ks | 4 ks | 4 ks |
Motor podlahového dopravníku (série) | 2stupňový | 2stupňový | 2stupňový | 2stupňový |
Délka ložné plochy (šířka 2,3 m) | 7,72 m | 7,47 m | 8,44 m | 8,15 m |
Objem ložného prostoru (DIN 11741) | 40 m3 | 38,5 m3 | 43 m3 | 42 m3 |
Objem ložného prostoru se stropními lanky 22,5" | 41 m3 | 39,5 m3 | 44,5 m3 | 43 m3 |
Objem ložného prostoru se stropními lanky 26,5" | 40 m3 | 38,5 m3 | 43 m3 | 42 m3 |
Počet nožů max. | 45 ks | 45 ks | 45 ks | 45 ks |
Rozteč nožů | 34 mm | 34 mm | 34 mm | 34 mm |
Šířka sběrače | 2 m | 2 m | 2 m | 2 m |
Rozchod kol | 1,95 m | 1,95 m | 1,95 m | 1,95 m |
Hmotnost základního stroje | 8950 kg | 9450 kg | 9150 kg | 9650 kg |
Podvozek | Tandemová náprava | Tandemová náprava | Tandemová náprava | Tandemová náprava |
Příp. celková hmotnost max. | 31000 kg | 31000 kg | 31000 kg | 31000 kg |
Prsty sběracího ústrojí jsou řízeny do dobíhavého pohybu, což způsobuje, že nejsou poškozovány drny, nedochází k vymršťování nečistot a ani ke zbytečnému opotřebení prstů. Kola se dotýkají země přesně u záběru prstů a umožňují hladký průjezd sběracího ústrojí přes dolíky a vyvýšeniny. Díky výkyvným kopírovacím kolům 16 x 6,5-8 je průjezd zatáčkami obzvlášť šetrný vůči povrchu terénu.
Středové uložení válečku za prsty sběrače. Paralelogramové vedení válečku pro kvalitnější vedení sběrače při zachování možnosti příčného výkyvu.
Kvalitnější vedení sběrače na podmáčených pozemcích. Konstrukce se zachováním možnosti příčného výkyvu sběrače. Opěrný váleček sběrače ve volitelné výbavě.
Přáním každého praktického uživatele je velké množství krmiva s rovnoměrným naplněním. To zajišťuje sériově dodávaná automatika plnění. Sklízený materiál je ve vozech TORRO stlačován už v dopravním kanálu.
Spolehlivost po řadu let
Rovnoměrně rozložená vrstva krmiva je základním předpokladem pro dokonalé stlačení píce na žlabu. Automatika vyprazdňování ulehčuje práci řidiče a je i šetrná vůči celému zařízení.
Registruje protitlak, který se při vykládání vytváří u dávkovacího válce. Jakmile je dosažena mezní hodnota, automaticky se vypne podlahový dopravník. Bezporuchové vykládání krmiva. Jakmile tlak na dávkovací válec klesne, přizpůsobí se opět rychlost podlahového dopravníku a nemusí být měněna rychlost traktoru.
Význačným prvkem vysoce dimenzovaných dávkovacích válců jsou agresivní prsty. Dávkovací válce umožňují rovnoměrné vykládání píce z ložného prostoru vozu. Uzavřená konstrukce zabraňuje navíjení krmiva.
Zadní stěna je vybavena dvojčinnými hydraulickými válci. Uzavírá se hydraulicky a bez mechanického zablokování.
Již není zapotřebí demontovat nože kvůli broušení, které se dosud většinou provádělo jen jednou denně, čímž trpěla kvalita řezu.
Léty ověřené nonstop jištění každého nože na 2 bodech – originál je pouze jeden!
Zvláštnost produktů společnosti Pöttinger - síla pro spuštění vypínacího mechanismu je nezávislá na velikosti a místě nárazu cizího tělesa.
To je komfort, který řidič potřebuje během dlouhých dnů sklizně. Ovládání veškerých funkcí pohodlně ze sedadla řidiče. Do budoucnosti zajištěný koncept ovládání od společnosti Pöttinger jde ale ještě o krok dále: systém ISOBUS je integrován sériově.
Senážní vozy typových řad JUMBO jsou sériově vybaveny ovládacím terminálem POWER Control. Veškeré automatické funkce je nutné ovládat přímo přes terminál. Zde se také zobrazují všechny chybové zprávy. Systém disponuje integrovaným sběrem dat.
S ovládáním ISOBUS lze ovládat i další funkce, jako jsou řízení nápravy v závislosti na rychlosti, nebo funkce nakládání a vykládání závislé na zátěži a řídicí točivý moment zařízení. Integrované diagnostické funkce a hlášení chyb umožňují rychlé odstranění závad.
Ovládací panel přebírá veškeré funkce panelu Power Control a nabízí mnoho dalších možností.
Vzduchové brzdy s ALB (regulace dle zatížení) garantují vysokou účinnost. Na přání lze vybavit i ABS nebo aktivně říženou nápravou.
Vlečná náprava chrání porost a snižuje opotřebení pneumatik při jízdě v zatáčkách.
Na přání pro JUMBO s celkovou hmotností do 23 t. Masivní podvozek pro vyšší stabilitu při práci na svazích i při dopravě.
Na přání pro JUMBO s celkovou hmotností do 23 t. Vhodné pro velmi svažité pozemky a vyšší dopravní rychlosti.
Ochrana půdy je důležitým požadavkem praktiků. Třínápravový podvozek rozděluje velké zátěže na velkou styčnou plochu, takže tlak na půdu zůstává nízký. Celková hmotnost je v závislosti na oji až 31 tun. TRIDEM je v základní výbavě pro JUMBO 10010 a JUMBO 10010 combiline.
Vhodným prvkem je vyrovnávání zátěže jednotlivých náprav. Hydropneumatické odpružení umožňuje výkyv náprav až 270 mm. Zátěž spočívající na nápravě je rovnoměrně rozložena. Vůz je stabilizovaný a jede klidněji bez negativních dopadů na jízdní vlastnosti soupravy. Rovnoměrné zatížení prodlužuje životnost pneumatiky, brzd i nástavby.
Pošlete známénu, nebo i sobě pomocí e-mailu odkaz na stránku tohoto produktu.
Máte zájem o tento produkt? Zanechte na sebe kontakt a my se s Vámi spojíme.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.