00 Kč

TORRO COMBILINE

Novinka
Značka:
Pöttinger
Obchodní číslo:
0004546

Kontaktní osobaSTUCHLÍK Petr

Tato řada obsahuje následující typy:

Popis

TORRO COMBILINE

Víceúčelové vozy pro agregaci s traktory od 160 do 300 koní

Technické údaje

TORRO 5510 L COMBILINETORRO 5510 D COMBILINETORRO 6010 L COMBILINETORRO 6010 D COMBILINE
Délka8,44 m8,92 m9,12 m9,6 m
Šířka2,55 m2,55 m2,55 m2,55 m
Výška s pneumatikami 22,5"3,65 m3,65 m3,65 m3,65 m
Výška s pneumatikami 26,5"3,78 m3,78 m
Počet řetězů podlahového dopravníku4 ks4 ks4 ks4 ks
Motor podlahového dopravníku (série)2stupňový 2stupňový 2stupňový 2stupňový
Délka ložné plochy (šířka 2,3 m)5,65 m5,42 m6,33 m6,1 m
Objem ložného prostoru (DIN 11741)28 m327 m331,5 m330,5 m3
Objem ložného prostoru se stropními lanky 22,5"29,5 m328,5 m333 m332 m3
Objem ložného prostoru se stropními lanky 26,5"32 m331 m3
Počet nožů max.45 ks45 ks45 ks45 ks
Rozteč nožů34 mm34 mm34 mm34 mm
Šířka sběrače2 m2 m2 m2 m
Rozchod kol1,95 m1,95 m1,95 m1,95 m
Hmotnost základního stroje8250 kg8750 kg8450 kg8950 kg
PodvozekTandemová náprava Tandemová náprava Tandemová náprava Tandemová náprava
Příp. celková hmotnost max.22000 kg22000 kg22000 kg22000 kg
TORRO 6510 L COMBILINETORRO 6510 D COMBILINE
Délka9,8 m10,28 m
Šířka2,55 m2,55 m
Výška s pneumatikami 22,5"3,65 m3,65 m
Výška s pneumatikami 26,5"3,78 m3,78 m
Počet řetězů podlahového dopravníku4 ks4 ks
Motor podlahového dopravníku (série)2stupňový 2stupňový
Délka ložné plochy (šířka 2,3 m)7,04 m6,79 m
Objem ložného prostoru (DIN 11741)35 m334 m3
Objem ložného prostoru se stropními lanky 22,5"36,5 m335,5 m3
Objem ložného prostoru se stropními lanky 26,5"35,5 m334,5 m3
Počet nožů max.45 ks45 ks
Rozteč nožů34 mm34 mm
Šířka sběrače2 m2 m
Rozchod kol1,95 m1,95 m
PodvozekTandemová náprava Tandemová náprava
Příp. celková hmotnost max.24000 kg24000 kg
TORRO 7010 L COMBILINETORRO 7010 D COMBILINETORRO 8010 L COMBILINETORRO 8010 D COMBILINE
Délka10,48 m10,96 m11,16 m11,64 m
Šířka2,55 m2,55 m2,55 m2,55 m
Výška s pneumatikami 22,5"3,73 m3,73 m3,73 m3,73 m
Výška s pneumatikami 26,5"3,86 m<3,86 m<3,86 m3,86 m
Počet řetězů podlahového dopravníku4 ks4 ks4 ks4 ks
Motor podlahového dopravníku (série)2stupňový 2stupňový 2stupňový 2stupňový
Délka ložné plochy (šířka 2,3 m)7,72 m7,47 m8,44 m8,15 m
Objem ložného prostoru (DIN 11741)40 m338,5 m343 m342 m3
Objem ložného prostoru se stropními lanky 22,5"41 m339,5 m344,5 m343 m3
Objem ložného prostoru se stropními lanky 26,5"40 m338,5 m343 m342 m3
Počet nožů max.45 ks45 ks45 ks45 ks
Rozteč nožů34 mm34 mm34 mm34 mm
Šířka sběrače2 m2 m2 m2 m
Rozchod kol1,95 m1,95 m1,95 m1,95 m
Hmotnost základního stroje8950 kg9450 kg9150 kg9650 kg
PodvozekTandemová náprava Tandemová náprava Tandemová náprava Tandemová náprava
Příp. celková hmotnost max.31000 kg31000 kg31000 kg31000 kg

Výkonnostní sběrač

Nejlepší kopírování nerovností a čistý sběr

Prsty sběracího ústrojí jsou řízeny do dobíhavého pohybu, což způsobuje, že nejsou poškozovány drny, nedochází k vymršťování nečistot a ani ke zbytečnému opotřebení prstů. Kola se dotýkají země přesně u záběru prstů a umožňují hladký průjezd sběracího ústrojí přes dolíky a vyvýšeniny. Díky výkyvným kopírovacím kolům 16 x 6,5-8 je průjezd zatáčkami obzvlášť šetrný vůči povrchu terénu.

  • Dvě pohyblivá ramena umožňují úplnou volnost pohybu sběracího ústrojí. Příčný výkyv sběrače 180 mm pro dokonalé kopírování nerovností.
  • Automatika vypínání sběrače pro všechny modely vozů D.

Přídavný opěrný váleček za sběračem

Středové uložení válečku za prsty sběrače. Paralelogramové vedení válečku pro kvalitnější vedení sběrače při zachování možnosti příčného výkyvu.

Rozdílové paralelogramové vedení

Kvalitnější vedení sběrače na podmáčených pozemcích. Konstrukce se zachováním možnosti příčného výkyvu sběrače. Opěrný váleček sběrače ve volitelné výbavě.

  • Nastavení výšky válečku nezávisle na opěrných kolečkách sběrače - jedinečné.
  • Eliminace nerovností pozemku, ochrana sběracího ústrojí a čistá sklizeň.

Automatika plnění pro TORRO

Přáním každého praktického uživatele je velké množství krmiva s rovnoměrným naplněním. To zajišťuje sériově dodávaná automatika plnění. Sklízený materiál je ve vozech TORRO stlačován už v dopravním kanálu.

Snímač automatiky plnění na čelní stěně i v horní části nástavby

  • Snímač na přední stěně měří při vlhké, těžké senáži tlak plnění a řídí v závislosti na něm podlahový dopravník.
  • Eliminace ucpání způsobenému příliš vysokým tlakem v prostoru vkládacího rotoru.
  • Druhý snímač měří stav naplnění vozu a ulehčuje tak řidiči ovládání. Současně se zároveň podstatně zlepšuje efektivita naplnění ložného prostoru.

Podlahový dopravník pro TORRO

Spolehlivost po řadu let

  • Podlahový dopravník je vybaven čtyřmi řetězy. Jejich lišty jsou oddělené a střídavě seřazené.
  • Ložnou plochu tvoří tlakem impregnované dřevěné dno s dlouhodobou životností. Prkna jsou s drážkou, vtlačená do rámu a přišroubovaná.
  • Maximální rychlost při vyprazdňování je 17 m/min.
  • Stranové umístění mazacích míst pro nižší nároky na údržbu.

Automatika vyprazdňování pro TORRO

Rovnoměrně rozložená vrstva krmiva je základním předpokladem pro dokonalé stlačení píce na žlabu. Automatika vyprazdňování ulehčuje práci řidiče a je i šetrná vůči celému zařízení.

Snímač tlaku v uložení dávkovacích válců

Registruje protitlak, který se při vykládání vytváří u dávkovacího válce. Jakmile je dosažena mezní hodnota, automaticky se vypne podlahový dopravník. Bezporuchové vykládání krmiva. Jakmile tlak na dávkovací válec klesne, přizpůsobí se opět rychlost podlahového dopravníku a nemusí být měněna rychlost traktoru.

Dávkovací válce pro rovnoměrný koberec píce

Význačným prvkem vysoce dimenzovaných dávkovacích válců jsou agresivní prsty. Dávkovací válce umožňují rovnoměrné vykládání píce z ložného prostoru vozu. Uzavřená konstrukce zabraňuje navíjení krmiva.

Univerzální zadní stěna

Zadní stěna je vybavena dvojčinnými hydraulickými válci. Uzavírá se hydraulicky a bez mechanického zablokování.

Rozdružovací a dávkovací válce pro TORRO D

Dávkování na míru

  • Rovnoměrný koberec krmiva je základním požadavkem pro následné dokonalé utužení na žlabu.
  • Dva rozdružovací válce (třetí na přání) jsou předpokladem výroby kvalitního krmiva. Nový tvar válců i hvězdic garantuje rychlejší vyprázdnění vozu a agresivnější rozdružení píce.
  • Rychlé a spolehlivé vyprázdnění ložného prostoru vozu.
  • Automatika vyprazdňování s čidlem na spodním válci. Při zvýšeném přísunu píce a tlaku na spodní válec automatika vypne posuv podlahového dopravníku. V opačném případě opět aktivuje posuv.

AUTOCUT - broušení nožů přímo na vozu

Již není zapotřebí demontovat nože kvůli broušení, které se dosud většinou provádělo jen jednou denně, čímž trpěla kvalita řezu.

  • Při intenzivním denním nasazení nutně klesá ostrost nožů.
  • To vede ke zvýšení potřebného výkonu až o 15 %, na kamenitých terénech až o 20 %, a tím se zvyšuje spotřeba pohonných hmot.
  • AUTOCUT umožňuje pohodlné broušení nožů přímo na senážním vozu. V závislosti na namáhání nožů se jednoduše předvolí cyklus broušení na ovládacím terminálu.
  • Tím se výrazně snižují náklady na údržbu a zároveň je neustále zaručena optimální kvalita řezu při nižší spotřebě energie, popř. vyšším výkonu.
  • O 15% vyšší výkonnost při kvalitnější řezance a současně nižší spotřebě nafty až o 15%.

Jištění řezacích nožů

Léty ověřené nonstop jištění každého nože na 2 bodech – originál je pouze jeden!

Zvláštnost produktů společnosti Pöttinger - síla pro spuštění vypínacího mechanismu je nezávislá na velikosti a místě nárazu cizího tělesa.

  • Pokud vniknou do ústrojí nevhodné příměsi, propadávají menší části už mezi sběracím ústrojím a rotorem ven.
  • Větší části natlačí rotor na nůž, jehož odpružení je tímto pohybem na krátkou dobu stlačeno ve směru posuvu sbíraného materiálu.
  • Vypínací cívka za nožem se zvedne ze své zarážky a nůž uvolní cizímu tělesu cestu. Odpor se okamžitě uvolní, čímž je chráněn nůž!
  • Jakmile cizí těleso projde řezacím ústrojím, vrátí se nůž díky síle pružiny zpět do své výchozí polohy.
  • Kameny v krmivu nejsou roztříštěné jako při sklizni řezačkou. Velmi důležitý faktor pro zdravotní stav a funkci trávícího traktu skotu.

Inteligentní ovládání

To je komfort, který řidič potřebuje během dlouhých dnů sklizně. Ovládání veškerých funkcí pohodlně ze sedadla řidiče. Do budoucnosti zajištěný koncept ovládání od společnosti Pöttinger jde ale ještě o krok dále: systém ISOBUS je integrován sériově.

POWER CONTROL

Senážní vozy typových řad JUMBO jsou sériově vybaveny ovládacím terminálem POWER Control. Veškeré automatické funkce je nutné ovládat přímo přes terminál. Zde se také zobrazují všechny chybové zprávy. Systém disponuje integrovaným sběrem dat.

  • Synchronizace funkcí pro komfort obsluhy
  • Ergonomické ovládání
  • Podsvícený panel

Dále obsahují řídicí počítač a software systému ISOBUS.

S ovládáním ISOBUS lze ovládat i další funkce, jako jsou řízení nápravy v závislosti na rychlosti, nebo funkce nakládání a vykládání závislé na zátěži a řídicí točivý moment zařízení. Integrované diagnostické funkce a hlášení chyb umožňují rychlé odstranění závad.

ISO CONTROL - CCI 100 - 100% Isobus

Ovládací panel přebírá veškeré funkce panelu Power Control a nabízí mnoho dalších možností.

  • Velký barevný display 8,4"
  • Podsvícená tlačítka
  • USB
  • Měření točivého momentu pro řízení nakládací a vykládací automatiky. Rychlé a přesné nastavení zařízení na rozdílné vlastnosti krmiva.
  • Výstražné hlášení při vyklopeném řezacím zařízení

Jízdní komfort

Vzduchové brzdy s ALB (regulace dle zatížení) garantují vysokou účinnost. Na přání lze vybavit i ABS nebo aktivně říženou nápravou.

Vlečná náprava

Vlečná náprava chrání porost a snižuje opotřebení pneumatik při jízdě v zatáčkách.

Tandemová náprava Boogie

Na přání pro JUMBO s celkovou hmotností do 23 t. Masivní podvozek pro vyšší stabilitu při práci na svazích i při dopravě.

Tandemová náprava s hydropneumatickým odpružením

Na přání pro JUMBO s celkovou hmotností do 23 t. Vhodné pro velmi svažité pozemky a vyšší dopravní rychlosti.

PODVOZEK TRIDEM

Ochrana půdy je důležitým požadavkem praktiků. Třínápravový podvozek rozděluje velké zátěže na velkou styčnou plochu, takže tlak na půdu zůstává nízký. Celková hmotnost je v závislosti na oji až 31 tun. TRIDEM je v základní výbavě pro JUMBO 10010 a JUMBO 10010 combiline.

Vhodným prvkem je vyrovnávání zátěže jednotlivých náprav. Hydropneumatické odpružení umožňuje výkyv náprav až 270 mm. Zátěž spočívající na nápravě je rovnoměrně rozložena. Vůz je stabilizovaný a jede klidněji bez negativních dopadů na jízdní vlastnosti soupravy. Rovnoměrné zatížení prodlužuje životnost pneumatiky, brzd i nástavby.

Média

Video

Dokumenty

Chcete dostávat lákavé nabídky přímo do své e-mailové schránky?

Zobrazit aktuální newsletter

O nás

Jsme profesionální a především ryze český e-shop, který je svým zaměřením na širokou zemědělskou veřejnost největší ve své kategorii.

Můžeme se pochlubit více než 60letou tradicí a zkušenostmi.

Toto vše z nás dělá jedničku na trhu se zemědělskou technikou u nás.

Kontakt

Telefon centrála: +420 389 012 211
Email centrála: info@agrozet.cz
Email e-shop: eshop@agrozet.cz
Kompletní kontakty

AGROZET České Budějovice, a.s.
U Sirkárny 501/30
370 04 České Budějovice
Česká republika