E-mail: stuchlik@agrozet.cz
Samosběrací a senážní vozy pro agregaci s traktorem od 90 do 150 koní.
Základní technické údaje:
FARO 3510 L | FARO 3510 D | FARO 4010 L | FARO 4010 D | |
---|---|---|---|---|
Délka | 7,78 m | 8,25 m | 8,46 m | 8,93 m |
Šířka | 2,42 m | 2,42 m | 2,42 m | 2,42 m |
Výška s pneumatikami 17" | 3,56 m | 3,56 m | 3,56 m | 3,56 m |
Výška s pneumatikami 22,5" | 3,68 m | 3,68 m | ||
Počet řetězů podlahového dopravníku | 4 ks | 4 ks | 4 ks | 4 ks |
Motor podlahového dopravníku (série) | 1stupňový | 1stupňový | 1stupňový | 1stupňový |
Motor podlahového dopravníku (na přání) | 2stupňový | 2stupňový | 2stupňový | 2stupňový |
Délka ložné plochy (šířka 2,1 mm) | 5 m | 4,75 m | 5,68 m | 5,43 m |
Objem ložného prostoru (DIN 11741) | 24 m3 | 23 m3 | 27 m3 | 26 m3 |
Počet nožů max. | 31 ks | 31 ks | 31 ks | 31 ks |
Rozteč nožů | 45 mm | 45 mm | 45 mm | 45 mm |
Šířka sběrače | 1,85 m | 1,85 m | 1,85 m | 1,85 m |
Rozchod kol | 1,85 m | 1,85 m | 1,85 m | 1,85 m |
Hmotnost základního stroje | 5550 kg | 5950 kg | 5650 kg | 6050 kg |
Podvozek | Tandemová náprava | Tandemová náprava | Tandemová náprava | Tandemová náprava |
Příp. celková hmotnost (série) | 12500 kg | 12500 kg | 12500 kg | 12500 kg |
Příp. celková hmotnost max. | 15000 kg | 15000 kg | 18000 kg | 18000 kg |
FARO 4510 L | FARO 4510 D | FARO 5010 L | FARO 5010 D | |
---|---|---|---|---|
Délka | 9,14 m | 9,61 m | 9,14 m | 9,61 m |
Šířka | 2,42 m | 2,42 m | 2,42 m | 2,42 m |
Výška s pneumatikami 17" | 3,56 m | 3,56 m | 3,76 m | 3,76 m |
Výška s pneumatikami 22,5" | 3,68 m | 3,68 m | 3,88 m | 3,88 m |
Počet řetězů podlahového dopravníku | 4 ks | 4 ks | 4 ks | 4 ks |
Motor podlahového dopravníku (série) | 1stupňový | 1stupňový | 1stupňový | 1stupňový |
Motor podlahového dopravníku (na přání) | 2stupňový | 2stupňový | 2stupňový | 2stupňový |
Délka ložné plochy (šířka 2,1 mm) | 6,36 m | 6,11 m | 6,36 m | 6,11 m |
Objem ložného prostoru (DIN 11741) | 30 m3 | 29 m3 | 33 m3 | 32 m3 |
Počet nožů max. | 31 ks | 31 ks | 31 ks | 31 ks |
Rozteč nožů | 45 mm | 45 mm | 45 mm | 45 mm |
Šířka sběrače | 1,85 m | 1,85 m | 1,85 m | 1,85 m |
Rozchod kol | 1,85 m | 1,85 m | 1,85 m | 1,85 m |
Hmotnost základního stroje | 5800 kg | 6200 kg | 5850 kg | 6350 kg |
Podvozek | Tandemová náprava | Tandemová náprava | Tandemová náprava | Tandemová náprava |
Příp. celková hmotnost (série) | 15000 kg | 15000 kg | 15000 kg | 15000 kg |
Příp. celková hmotnost max. | 18000 kg | 18000 kg | 18000 kg | 18000 kg |
FARO 8010 L DRY FORAGE | FARO 10010 L DRY FORAGE | |
---|---|---|
Délka | 10,79 m | 11,99 m |
Šířka | 2,55 m | 2,55 m |
Výška s pneumatikami 17" | 3,98 m | |
Výška s pneumatikami 22,5" | 4 m | 4 m |
Počet řetězů podlahového dopravníku | 4 ks | 4 ks |
Motor podlahového dopravníku (série) | 1stupňový | 1stupňový |
Motor podlahového dopravníku (na přání) | 2stupňový | 2stupňový |
Délka ložné plochy (šířka 2,1 mm) | 7,73 m | 9,14 m |
Objem ložného prostoru (DIN 11741) | 48 m3 | 52 m3 |
Počet nožů max. | 11 ks | 11 ks |
Rozteč nožů | 135 mm | 135 mm |
Šířka sběrače | 1,85 m | 1,85 m |
Rozchod kol | 1,85 m | 1,95 m |
Hmotnost základního stroje | 6550 kg | 7700 kg |
Podvozek | Tandemová náprava | Tandemová náprava |
Příp. celková hmotnost (série) | 15000 kg | 16000 kg |
Příp. celková hmotnost max. | 16000 kg | 16000 kg |
Základní výbava:
FARO 3510 / 4010 | |
---|---|
Podvozek | Tandemová náprava |
Podvozek rotoru (sériově) | Pevná |
Odpružení | Listové pružiny |
Jízdní rychlost max. | 40 km/h |
Blatník | Volitelné |
Brzdová soustava | Vzduchové brzdy s regulátorem ALB |
Pneumatiky - profil | 500/50-17 |
Agregace | Hydraulická přípojná oj |
Oj | Horní závěs |
Závěs | Oko 40 mm |
Zatížení na závěs | 2000 kg |
Kloubová hřídel | Jednostranný širokoúhlý, s pojistkou proti přetížení |
Profil kloubové hřídele | 1 3/8" 6 drážkový |
Jistící moment | 1600 Nm |
Počet otáček vývodové hřídele | 1000 ot./min. |
Sběrací ústrojí | S vkládacím válečkem |
Opěrná kola | Pevná |
Vkládací ústrojí | ROTOMATIC PLUS |
Počet nožů | 31 ks |
Nosník nožů | Hydraulicky výklopné |
Nosník nožů (volitelně) | Stranově výkyvné - EASY MOVE |
Nástavba | Uzavřená včetně stropních lank, oblouky nastavitelné ve 3 polohách (max./-120 mm/-210 mm) |
Dávkovací a rozdružovací válce (D) | 2 ks |
Zadní stěna | Hydraulická zadní stěna |
Ovládání | Elektronické ovládání DIRECT CONTROL |
Ovládání (D) | Elektronické komfortní ovládání, ISOBUS kompatibilní, bez panelu |
Hydraulické připojení | 1 x jednočinný se zpětným vedením pro obsluhu |
Elektrické připojení | 1 x zástrčka pro světlo se 7 póly, 1 x Cobo zástrčka se 3 póly pro obsluhu |
FARO 4510 / 5010 | |
---|---|
Podvozek | Tandemová náprava |
Podvozek rotoru (sériově) | Pevná |
Odpružení | Parabolické pružiny |
Jízdní rychlost max. | 40 km/h |
Brzdová soustava | Vzduchové brzdy s regulátorem ALB |
Pneumatiky - profil | 500/50-17 |
Agregace | Hydraulická přípojná oj |
Oj | Horní závěs |
Závěs | Oko 40 mm |
Zatížení na závěs | 2000 kg |
Tlumič kmitů oje | Volitelné |
Kloubová hřídel | Jednostranný širokoúhlý, s pojistkou proti přetížení |
Profil kloubové hřídele | 1 3/8" 6 drážkový |
Jistící moment | 1600 Nm |
Počet otáček vývodové hřídele | 1000 ot./min. |
Sběrací ústrojí | S vkládacím válečkem |
Opěrná kola | Pevná |
Vkládací ústrojí | ROTOMATIC PLUS |
Počet nožů | 31 ks |
Nosník nožů | Hydraulicky výklopné |
Nosník nožů (volitelně) | Stranově výkyvné - EASY MOVE |
Nástavba | Uzavřená včetně stropních lank, oblouky nastavitelné ve 3 polohách (max./-120 mm/-210 mm) |
Dávkovací a rozdružovací válce (D) | 2 ks |
Zadní stěna | Hydraulická zadní stěna |
Ovládání | Elektronické ovládání DIRECT CONTROL |
Ovládání (D) | Elektronické komfortní ovládání, ISOBUS kompatibilní, bez panelu |
Hydraulické připojení | 1 x jednočinný se zpětným vedením pro obsluhu |
Elektrické připojení | 1 x zástrčka pro světlo se 7 póly, 1 x Cobo zástrčka se 3 póly pro obsluhu |
FARO 8010 / 10010 DRY FORAGE | |
---|---|
Podvozek | Tandemová náprava |
Podvozek rotoru (sériově) | Pevná |
Odpružení | Parabolické pružiny |
Jízdní rychlost max. | - |
Blatník | Ano |
Brzdová soustava | Vzduchové brzdy s regulátorem ALB |
Pneumatiky - profil | FARO 8010: 500/50-17, FARO 10010: 620/40 R 22,5 |
Agregace | Hydraulická přípojná oj |
Oj | Horní závěs |
Závěs | Oko 40 mm |
Zatížení na závěs | 2000 kg |
Kloubová hřídel | Jednostranný širokoúhlý, s pojistkou proti přetížení |
Profil kloubové hřídele | 1 3/8" 6 drážkový |
Jistící moment | 1600 Nm |
Počet otáček vývodové hřídele | 1000 ot./min. |
Sběrací ústrojí | S vkládacím válečkem |
Opěrná kola | Výkyvné kopírovací kolečko |
Vkládací ústrojí | ROTOMATIC PLUS |
Počet nožů | 6 ks |
Nástavba | Uzavřená včetně stropních profilů a výztuhy zadní stěny |
Automatika plnění | 2 body |
Zadní stěna | Hydraulická zadní stěna |
Ovládání | Elektronické ovládání DIRECT CONTROL |
Hydraulické připojení | 1 x jednočinný se zpětným vedením |
Elektrické připojení | 1 x zástrčka pro světlo se 7 póly, 1 x Cobo zástrčka se 3 póly |
Přesvědčivá konstrukce
Zesílená oj - Štíhlá konstrukce oje s manévrovatelností až 60° v závislosti na traktoru a pneumatikách.
Oj do horního nebo spodního závěsu se svislým zatížením 2 t. Oj je vybavena párem dvojčinných válců v základní výbavě. Tlumič kmitů oje je ve volitelné výbavě.
Smysluplná výbava:
Robustní rám
Stabilní rámová konstrukce zhotovená z jemnozrnné oceli. Šroubová spojení s jemnými závity zaručují nejvyšší stabilitu nástavby. Silné bočnicové profily s malými rozestupy sloupků – koncept pro velké užitečné hmotnosti.
Pojistka točivého momentu Nm, zvýšení výkonnosti o 17%
Pohon garantuje vysokou výkonnost při sběru a kvalitní řezanku. Jistící moment pohonu FARO odpovídá agregaci s traktory do 150 k. Pohon oboustranným širokoúhlým kloubovým hřídelem s přetěžovací vačkovou spojkou.
Pohon podlahového dopravníku
Pohon dopravníku zajišťuje silný hydromotor. Rychlost podlahového dopravníku lze plynule nastavit. Dvourychlostní hydromotor podlahového dopravníku ve volitelné výbavě.
Pohon rozdružovacích válců
Pohon rozdružovacích válců je vedený pod krytem podél pravé strany vozu. Hnací hřídel je jištěný vačkovou spojkou s jistícím momentem 1200 Nm.
Sběrač
Dokonalé přizpůsobení povrchu s příčným výkyvem sběrače. Velké množství a vysoká rychlost při nakládání těžkého zavadlého materiálu vyžadují spolehlivé a výkonné sběrací ústrojí. Minimální vzdálenost mezi prsty sběrače a válce pro plynulý tok píce do válce. Dokonalé přizpůsobení povrchu, které je šetrné k drnům díky výkyvnému sběracímu zařízení a výškově nastavitelným kopírovacím kolům po obou stranách. Snížené otáčky sběrače pro šetrný sběr.
Nejlepší kopírování nerovností a čistý sběr.
Prsty sběracího ústrojí jsou řízeny do dobíhavého pohybu, což způsobuje, že nejsou poškozovány drny, nedochází k vymršťování nečistot a ani ke zbytečnému opotřebení prstů. Kola se dotýkají země přesně u záběru prstů a umožňují hladký průjezd sběracího ústrojí přes dolíky a vyvýšeniny. Díky výkyvným kopírovacím kolům 16 x 6,5-8 je průjezd zatáčkami obzvlášť šetrný vůči povrchu terénu.
Perfektní tok pokosu
Výškově nastavitelný nárazový plech s předsazeným vkládacím válečkem zaručuje perfektní tok krmiva a rychlý sběr každého materiálu – krátkého, dlouhého, suchého nebo zavadlého.
Řízený sběrač pro čistou sklizeň
Dvouřadá válečková ložiska vodících kladek jsou nenáročná na údržbu a koncipovaná pro dlouhodobé nasazení. Prsty sběracího ústrojí jsou v začáteční fázi sběru ve směru jízdy. Dobíhavý pohyb prstů způsobuje, že nejsou poškozovány drny, nedochází k vymršťování nečistot a ani ke zbytečnému opotřebení prstů.
Přídavný opěrný váleček za sběračem
Středové uložení válečku za prsty sběrače. Paralelogramové vedení válečku pro kvalitnější vedení sběrače při zachování možnosti příčného výkyvu.
Rozdílové paralelogramové vedení
Kvalitnější vedení sběrače na podmáčených pozemcích. Konstrukce se zachováním možnosti příčného výkyvu sběrače. Opěrný váleček sběrače ve volitelné výbavě.
ROTOMATIC PLUS
S nízkou energetickou náročností. Rotor ROTOMATIC PLUS je srdcem vozů FARO. Rotor spolehlivě plní několik funkcí – odebírání hmoty z prostoru sběrače, stlačení hmoty a její dopravu přes řezací ústrojí do ložného prostoru vozu. ROTOMATIC PLUS představuje maximální výkonnost plnění s eliminací silových špiček.
Optimalizovaný tvar hvězdic
Podávací hvězdice široké 7 mm jsou vyrobeny z jemnozrnné oceli Durostat 500. Tvar a uspořádání hvězdic s optimální vzdáleností nožů garantuje kvalitní řez a funkčnost řezacího ústrojí. Hvězdice jsou do tělesa válce zaháknuty a svařované na několika místech. Samostatné šroubované uložení každého stěrače (šířka 12 mm). Bezproblémové čištění válce s eliminací zpětného vtažení píce. Hmota z ložného prostoru nepůsobí zpětně na rotor – energetická nenáročnost.
EASY MOVE – Pöttinger Original
Jedinečné řešení u společnosti PÖTTINGER - EASY MOVE – výkyvný nosník nožů s komfortem extratřídy. Tlačítkem lze nosník nožů snadno vykývnout. Celý nosník nožů lze následně spolehlivě a pohodlně vyklopit do strany.
31 nožů s rozteží 45 mm pro krátkou řezanku
Nože jsou vyrobeny z tvrzené nástrojové oceli. Jednostranně lisovaný vlnový výbrus pro přesný řez. Tvar nože garantuje jeho dlouhou životnost. FARO 8010 L / 10010 L s maximálním počtem 11 nožů.
Pojistka řezacích nožů
PÖTTINGER chrání srdce vozů patentovaným jištěním nožů. Každý nůž je proti přetížení samostatně jištěný.
Kameny v krmivu nejsou roztříštěné jako při sklizni řezačkou. Velmi důležitý faktor pro zdravotní stav a funkci trávícího traktu skotu.
Multifunkční s vysokou výkonností
Promyšlená nástavba. Základem pro dobrou kvalitu laku je základní prášková vrstva KTL. Práškové lakování vyniká v praxi svou elasticitou a dlouhou životností. Tuto technologii povrchové ochrany používá PÖTTINGER na svých strojích již od roku 1996.
Celokovová konstrukce
Horní sklopitelná nástavba
Modely FARO 3510 / 4010 / 4510 lze vybavit hydraulicky sklopitelnou nástavbou. Při sklopení nástavby lze projíždět vjezdem do dvora nebo do stáje s výškou již 2,96 m.
Pozice:
Sklízený materiál je ve vozech PÖTTINGER stlačovaný již v dopravním kanálu. Přáním každého praktického uživatele je sklizeň velkého množství krmiva s rovnoměrným naplněním ložného prostoru vozu. To zajišťuje automatika plnění (v základní výbavě pro FARO 4010 COMBILINE a FARO 8010 L / 10010 L).
Snímač v přední stěně i v horní části nástavby
Snímač v přední stěně měří při vlhké, těžké senáži tlak plnění a řídí v závislosti na něm podlahový dopravník. Tím se zabraňuje ucpání způsobenému příliš vysokým tlakem v prostoru vkládacího rotoru. Druhý snímač měří stav naplnění vozu a ulehčuje tak řidiči ovládání. Současně se zároveň podstatně zlepšuje efektivita naplnění ložného prostoru.
Vyprazdňování na dosah ruky
Rovnoměrná vrstva krmiva a rozdružená stébla jsou základním předpokladem následného kvalitního stlačení píce a výroby kvalitního krmiva. Automatika vyprazdňování ulehčuje práci řidiče a je šetrná vůči celému zařízení.
Snížený podlahový dopravník
Osvědčená konstrukce
PÖTTINGER zaručuje spolehlivost na mnoho let. Ložnou plochu tvoří tlakem impregnované dřevěné dno s dlouhodobou životností. Prkna jsou s drážkou, vtlačená do rámu a přišroubovaná. Podlahový dopravník je vybaven čtyřmi řetězy. Jejich lišty jsou oddělené a střídavě seřazené. Pro zjednodušení údržby jsou mazací body umístěné na boční straně vozu.
Vedení Load Sensing
Funkce Load Sensing patří k doporučené výbavě senážních vozů od společnosti Pöttinger. Je neustále sledováno nezbytné množství oleje a přizpůsobováno aktuální potřebě. Nedochází tak ke zbytečnému ohřevu oleje, což znamená úsporu výkonu až 20 k (15 kW) a větší účinnost zařízení.
Dávkování na míru
Provedení D s rozdružovacími a dávkovacími válci. Rovnoměrný koberec krmiva je základním požadavkem pro následné dokonalé utužení na žlabu. Dva rozdružovací válce jsou předpokladem výroby kvalitního krmiva. Tvar válců i hvězdic garantuje rychlejší vyprázdnění vozu a agresivnější rozdružení píce. Rychlé a spolehlivé vyprázdnění při sklizni senáže i kukuřice. Automatika vyprazdňování s čidlem na spodním válci. Při zvýšeném přísunu píce a tlaku na spodní válec automatika vypne posuv podlahového dopravníku. V opačném případě opět aktivuje posuv.
Multifunkční zadní stěna
Úhel otevření zadní stěny je nastavitelný z kabiny řidiče v několika polohách.
Příčný zakládací dopravník
Volitelný příčný dopravník s pásem širokým 890 mm je poháněný hydraulicky.
Inteligentní ovládání
To je komfort, který řidič potřebuje během dlouhých dnů sklizně. Nová generace ovládání splňuje požadavky uživatelů. Při vývoji zohlednil PÖTTINGER požadavky na snadnou ovladatelnost, ergonomii a slučování jednotlivých kroků ovládání. Logická struktura ovládání je užitečná zejména při časté změně řidiče. Výsledkem je široká nabídka ovládání od elektronického předvolbového až po systém ISOBUS.
Robustní a podsvícený pro práci ve dne i v noci
Ovládací terminály
DIRECT CONTROL
Přímé ovládání všech funkcí vozů bez rozdružovacích válců. Grafický displej s podsvícenými tlačítky je velmi přehledný.
POWER CONTROL
Přímé ovládání všech funkcí. Diagnostický systém pro zobrazení chybových zpráv. Systém disponuje integrovaným sběrem dat.
POWER CONTROL Wireless
Bezdrátové ovládání pro jednodušší obslužnost vozu.
Terminál CCI 100
100 % ISOBUS. Prvotřídní komfort ve volitelné výbavě. Panel umožňuje profesionální obsluhu všech strojů ISOBUS od různých výrobců.
Stabilita s minimálním tlakem na půdu
Odpružená tandemová náprava, 10,5 t, 17"
V základní výbavě pro FARO 3510 / 4010.
Masivní listová pera zajišťují potřebné odpružení. Předpoklad dobrých jízdních vlastností na poli, na silnici i při přejíždění senážního žlabu. Rozpětí pružin je 1100 mm. Při přejíždění velkých nerovností nejsou síly vyrovnávány jen odpružením, nýbrž také rovnoměrně rozděleny na obě nápravy.
Tandemová náprava, parabolické odpružení, 13 t, 17"
V základní výbavě pro FARO 4510 / 5010.
22,5" V základní výbavě pro FARO 4010 COMBILINE.
Odpružená tandemová náprava s příčným stabilizátorem (volitelně), 16 t, 22,5"
Vahadlové uchycení náprav. Stabilní podélná ramena přejímají brzdné síly i vedení náprav. Příčný stabilizátor zvyšuje svahovou dostupnost a bezpečnost při jízdě v zatáčkách. Obzvláště dobré jízdní vlastnosti při práci na poli, přejíždění senážního žlabu i dopravě.
Vlečná náprava (volitelná výbava)
Eliminace nežádoucího poškození porostu a utužení půdy i při vysoké celkové hmotnosti. Prodloužení životnosti pneumatik. Přednost terminálu ISOBUS: Automatické blokování nápravy v závislosti na vyšší rychlosti nebo jízdě zpět.
Vzduchové brzdy
Zařízení pro tlakové pneumatické brždění všech 4 kol s regulátorem ALB umožňuje spolehlivé brždění i při vysokých rychlostech a značném naložení.
Hydraulické brzdy
V závislosti na zemi dodávky lze dodat i hydraulické brzdy.
Možnosti
Další volitelná výbava:
Šířka: | 2420 mm |
---|---|
Délka: | 9140 mm |
Objem nákladu při středním stlačení: | 50 m3 |
Motor (na přání): | 2 stupňový |
Objem ložného prostoru: | 31 m3 |
Rozměry ložné plochy: | 6,110 x 2,100 mm |
Výška ložného prostoru: | 1250 mm |
Šířka sběracího ústrojí: | 1850 mm |
Rozteč nožů: | 45 mm |
Rozchod kol: | 1850 mm |
Počet řetězů dopravníku: | 4 KS |
Počet nožů: | 31 KS |
Příp. celková hmotnost max: | 18000 kg |
Příp. celková hmotnost: | 15000 kg |
Hmotnost: | 6000 kg |
Doba konečné montáže: | 6 hod. |
Podvozek: | tandemová náprava |
Motor: | 1 stupňový |
Pošlete známénu, nebo i sobě pomocí e-mailu odkaz na stránku tohoto produktu.
Máte zájem o tento produkt? Zanechte na sebe kontakt a my se s Vámi spojíme.
Vyberte jednu, nebo více možností a my se postaráme o to, aby vám do emailu přišly nabídky jen na to, co vás skutečně zajímá.